Obchodní podmínky Zasedáme.cz
1) Úvodní ustanovení a definice
Těmito obchodními podmínkami upravujeme pravidla krátkodobého podnájmu prostor, které poskytujeme Vám, našim klientům (dále jen „Vy“). Podnájem se týká nebytových prostor na adrese Václavské náměstí 774/6, 110 00 Praha 1 - Nové Město, které máme v nájmu (dále jen „Podnájem“).
Vaše právní vztahy s námi se řídí těmito obchodními podmínkami a provozním řádem. Pokud tyto podmínky některé otázky neupravují, postupujeme dle občanského zákoníku.
2) Uzavření podnájmu
Uzavřením podnájmu vám poskytujeme prostory k Vašemu podnikání nebo osobní potřebě. Vy tímto přijímáte do užívání konkrétní část našich prostor, a to buď malý prostor, střední prostor nebo velký prostor, případně jejich kombinaci.
Poskytneme Vám nerušené užívání prostor po celou dobu podnájmu. Z vaší strany se zavazujete včas uhradit všechny dohodnuté platby, řádně využívat prostory a dodržovat všechna pravidla uvedená v těchto obchodních podmínkách.
3) Účel podnájmu a možné sankce
Prostory můžete využívat pouze k účelům, které byly dohodnuty během rezervace. Pokud byste prostory chtěli využít k jiným účelům, je nutné získat náš písemný souhlas. V takovém případě si vyhrazujeme právo podnájem ukončit s okamžitou platností bez možnosti vrácení peněz.
Součástí podnájmu je i vybavení prostor, které vám poskytneme pro vaši akci. Pokud dojde ke zničení, poškození nebo ztrátě jakéhokoliv vybavení, jste povinni nám škodu nahradit nebo ztracenou věc vrátit. Náklady na přepravu zničené věci zpět hradíte vy.
4) Doba podnájmu
Podnájem je sjednáván na dobu určitou. Během tohoto období může podnájem skončit na základě důvodů uvedených v zákoně nebo v těchto obchodních podmínkách. Po uplynutí sjednané doby lze podnájem prodloužit výhradně na základě vzájemné dohody. Automatické prodloužení podnájmu je vyloučeno.
Standardní délka podnájmu je stanovena na půldenní (4 hodiny) nebo celodenní (8 hodin). K těmto časům Vám navíc poskytujeme vždy 1 hodinu, která slouží výhradně pro přípravu před akcí a následný úklid po akci.
Pokud prostory využíváte déle, než byla sjednaná doba pronájmu včetně poskytnuté hodiny navíc, budeme Vám účtovat za každou započatou hodinu navíc hodinovou sazbu podle velikosti místnosti uvedené na našich webových stránkách.
V případě překročení sjednané doby se účtovaný poplatek promítne do závěrečného vyúčtování nebo bude fakturován dodatečně.
5) Podnájemné a platební podmínky
Jste povinni zaplatit podnájemné, jak je uvedeno v potvrzené rezervaci, případně v námi dodané faktuře. Platba je považována za provedenou ve chvíli, kdy je částka připsána na náš účet.
Pro závazné potvrzení vaší rezervace požadujeme zálohu ve výši 100% z částky podnájmu (tj. plnou cenu podnájmu), kterou uhradíte při potvrzení rezervace z naší strany.
Zbývající část za doplňkové služby (např. catering, technické zajištění apod.) jsou splatné nejpozději do 14 dnů po skončení akce, pokud se nedohodneme jinak.
Podnájemné zahrnuje také náklady na služby spojené s užíváním prostor, včetně vytápění, vody a elektřiny, které jsou zahrnuty do paušální částky podnájemného.
6) Předání prostor
Prostory vám zpřístupníme nejpozději v dohodnutý čas zahájení podnájmu. Pokud vám prostory včas nepředáme, máte právo na slevu z ceny.
7) Naše práva a povinnosti
Z naší strany zajistíme, že prostory budete mít k dispozici v souladu s těmito obchodními podmínkami. Neodpovídáme však za movité věci, které si do prostor přinesete vy, vaši klienti nebo účastníci vaší akce.
8) Vaše práva a povinnosti
Zavazujete se užívat prostory s náležitou péčí a v souladu s dohodnutým účelem. Je důležité dodržovat všechny platné zákony a předpisy, včetně hygienických, protipožárních a bezpečnostních norem. Během vaší akce nesete plnou odpovědnost za bezpečnost všech účastníků akce, a to i při užívání terasy.
Prostory nesmíte podnajímat třetím osobám. Jste odpovědní za veškeré škody způsobené Vaší činností nebo činností osob, kterým umožníte vstup do prostor. Tato odpovědnost zahrnuje i škody vzniklé z nedbalosti při plnění vašich povinností. Pokud dojde k poškození majetku, jste povinni nás o tom okamžitě informovat. Zároveň jste povinni s prostory zacházet tak, aby nedošlo k narušení práv ostatních uživatelů budovy.
Jste rovněž odpovědní za řádné udržování vybavení a zařízení v provozuschopném stavu. Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození jakéhokoliv vybavení či movité věci, zavazujete se uhradit cenu zničeného či ztraceného zařízení nebo movité věci ke dni skončení podnájmu. V případě poškození hradíte náklady na opravu.
9) Skončení podnájmu a storno podmínky
Podnájem končí buď po uplynutí sjednané doby. Podnájem může být ukončen také dohodou obou stran.
Z naší strany si vyhrazujeme právo ukončit podnájem okamžitě bez výpovědní doby, pokud:
-
Užíváte prostory způsobem, který hrozí jejich zničením či porušuje platnou legislativu či porušujete Vaše povinnosti stanovené těmito obchodními podmínkami, a nenapravíte své jednání po naší výzvě.
-
Jste v prodlení s platbou více než 5 dní.
-
Přenecháte prostory třetí straně bez našeho písemného souhlasu.
Máte právo zrušit podnájem bez výpovědní doby za následujících podmínek:
-
Pokud zrušení oznámíte 14 dní a více před zahájením podnájmu, neplatíte žádný storno poplatek a záloha vám bude vrácena v plné výši.
-
Při zrušení 8 až 13 dní před zahájením podnájmu činí storno poplatek 50 % z celkové ceny podnájmu.
-
Při zrušení 7 dní nebo méně před zahájením podnájmu činí storno poplatek 100 % z celkové ceny podnájmu. Pokud záloha nepokryje celkovou částku, doplatíte zbytek do 14 dnů od data zrušení rezervace a zároveň od dodání výzvy k platbě naší stranou.
Neuhradíte-li zálohu ve stanoveném termínu, vzniká nám na tuto částku nárok v plné výši, a to se splatností 14 dnů od doručení výzvy k úhradě, i v případě, že k uskutečnění Podnájmu nedojde.
Po skončení podnájmu nám předáte prostory ve stavu, v jakém jste je převzali, s přihlédnutím k běžnému opotřebení. Úklid odpadů, mytí nádobí apod. je samozřejmě v naší režii.
10) Součinnost a komunikace
Obě strany se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si veškeré potřebné informace k řádnému plnění svých závazků.
Jakékoliv oznámení mezi námi musí být písemné a doručené buď osobně, emailem (s potvrzením přijetí) nebo poštou. Oznámení se považují za doručená tři pracovní dny po jejich prokazatelném odeslání, s výjimkou doručení e-mailu, který se považuje za doručený v den potvrzení přijetí.
11) Závěrečná ustanovení
Pokud by bylo některé ustanovení neplatné, nahradíme jej ustanovením, které je smyslu co nejbližší. Neplatnost jednoho ustanovení neovlivní platnost ostatních.
Pokud náš smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek, řídí se českým právem.
Jakékoliv změny a doplnění této smlouvy mohou být provedeny pouze písemnými dodatky smlouvy, přičemž za písemnou formu se považuje i výměna e-mailových nebo jiných elektronických zpráv, pokud druhá strana změnu nebo doplnění této smlouvy potvrdí.
V Praze dne 1.10.2024