Training and conference spaces in the heart of Prague with an inspiring view

Wenceslas Square, Prague
10-60 people

3 reasons to host your event with us

Unique view and excellent transport accessibility

Our exclusive conference facilities are located at a prestigious address right in the heart of Prague, on Wenceslas Square. This location offers excellent transport accessibility and a wide range of amenities, making it the ideal spot for anyone who wants to be at the center of the action.

From the 7th floor of the iconic Baťa Palace, you will enjoy a magnificent view of Wenceslas Square, where you can fully experience the vibrant atmosphere of Prague’s metropolis.

Premium services and flexibility

We are happy to provide you with complete organization of trainings, workshops, events, or conferences tailored exactly to your needs.

We take care of all details, including top-notch catering, professional hostesses, video recording, and other services, so you can focus only on the content and success of your event.

Weekend and evening events are also welcome.

Modern technical equipment

Wi-Fi
Wi-Fi internet with a speed of 1 Gbit
Flipchart
Flipchart and whiteboard
TV
TV with a 215 cm screen
Kitchenette
Equipped kitchenette with refrigerator and microwave
Coffee maker
Bean coffee machine
Air conditioning
Air conditioning
Microphone
Audio system with microphones

Our spaces

Large space

Capacity
Theater-style seating ... up to 50 people
Classroom-style arrangement ... up to 30 people
Area
84 m2
Rental price
Excluding VAT
12 990 Kč za celý den (8 hod.)
7 590 Kč za půl den (4 hod.)
1 990 Kč za každou další hodinu navíc

Central space

Capacity
Theater-style seating ... up to 30 people
Classroom-style arrangement ... up to 18 people
U-shaped tables ... up to 14 people
Area
37 m2
Rental price
Excluding VAT
7 990 Kč za celý den (8 hod.)
4 590 Kč za půl den (4 hod.)
1 090 Kč za každou další hodinu navíc

Small space

Capacity
Area
16 m2
Rental price
Excluding VAT

Need more space? We can provide up to 4 rooms.

What it looks like here

Řekli o nás

Velmi doporučuji! Komunikace a spolupráce fungovala po celou dobu příprav, v průběhu i po skončení akce perfektně. Oceňuji profesionální, ale zároveň lidský přístup, spolehlivost, vstřícnost a ochotu poradit a konzultovat veškeré detaily. Prostory jsou unikátní, udržované a samotný výhled z okna na Václavské náměstí dodává místu jedinečnost. Ideální prostor pro pracovní (a jiná) setkání, který vám umožní podívat se na věci/situace z jiné perspektivy!

Helena Sklenářová

Centrum pro dětský sluch Tamtam

Krásné místo přímo v centru Prahy, prostory moderní, čisté a adekvátně vybavené, navíc s krásným výhledem na Václavské náměstí. Komunikace s provozovatelem byla velice příjemná, odpovídal rychle a vždy byl ochotný se vším pomoct a najít vhodné řešení. V neposlední řadě musím zmínit příznivou cenu. Rozhodně doporučuji.

Pavlína Adamcová

Masarykova univerzita

Celkově jsme byli velmi spokojeni s organizací. Komunikace byla od začátku až do konce bleskově rychlá. Také si ceníme přátelského přístupu a neuvěřitelné flexibility. Prostory byly naprosto vynikající. Občerstvení „Coffee break Premium“ bylo nejen chutné, ale i dostatečné. Děkujeme za skvělou pomoc s organizováním oběda v blízké restauraci. Účastníci si pochvalovali video, které jste nám předem poslali „Jak se k vám dostat“.

Linda Sebedínská

Takeda

Pořádali jsme workshop pro přibližně 25 osob v odpoledních hodinách. Prostor plně vyhovoval našim požadavkům – od pohodlného sezení a kvalitního technického vybavení až po výborně připravený coffee break a závěrečný raut. Oceňujeme také velmi profesionální přístup ze strany pronajímatele a bezproblémovou spolupráci. Komunikace byla rychlá a flexibilní, a to i při řešení nečekaných situací.A jako třešnička na dortu – nádherný výhled na Václavské náměstí.

Petra Řezáčová

Institut pro křesťansko-demokratickou politiku

Naprostá spokojenost s rychlou komunikací, vstřícností a pohotovostí (hledali jsme prostor na poslední chvíli). Skvělá a praktická lokace v centru Prahy, snadná dostupnost, příjemný a moderní interiér. Určitě mohu doporučit na organizaci školení či workshopů.

Veronika Bondarenková

K našemu každoročnímu boardmeetingu jsme si nemohli vybrat lepší místo než prostory v Zasedáme.cz na Václavském náměstí.

Děkuji hlavně panu Chmelovi za perfektní spolupráci a uspořádání celého boardmeetingu dle našich požadavků na míru. Všichni zúčastnění byli velmi spokojeni.

Připravení prostor, technická vybavenost i jídlo bylo výborné.

Petra Hrouzková

Aloka Properties

Vše proběhlo podle představ. Krásná lokalita a unikátní výhled. Velké díky Šimonovi, který zajistil hladký průběh akce. Doporučuji.

Jakub Malík

Growth Club

Prostory od Zasedáme.cz rozhodně doporučuji - výborná pozice v centru města, příjemné prostředí, kompletní zázemí pro účastníky (vlastní šatna, WC, kuchyňka, oddělený prostor pro catering, ...), k dispozici všechno technické vybavení.

Zajistí catering na míru, poradí a pomůžou, výborná komunikace, není problém prohlédnout si prostory před akcí. Velké díky Šimonovi za vstřícnost :)

Eva Dvořáková

AddTex

Administrativní prostory v Baťově paláci mohu vřele doporučit. S ničím nebyl problém.

Vladimír Chaloupka

GTO

Opravdu super místo na pořádání školení nebo workshopů. Dostupnost metrem ze všech stran Prahy a v docházkové vzdálenosti z Hlavního nádraží. Výhled na Václavské náměstí "ze střech" dům je úžasný.

Pavel Tomek

Adol monitor

Check availability and come visit us!

Where to find us

Our address

Baťa's Palace, 7th floor (8th level)
Wenceslas Square 6
110 00 Prague 1 - Nové Město, Česko

Map links

Where to have lunch

Everything within walking distance.

Public transport

Underground A
Underground A: Můstek
Underground B
Underground B: Můstek
Underground C
Underground C: Muzeum
Tram
Tram: Wenceslas Square

Parking

Contact

Šimon Chmel - project manager

Šimon Chmel

Project manager

I am also available on WhatsApp

Operator:
Zasedáme.cz, s.r.o.

ID: 21896615, VAT: CZ21896615

Bank account: 2302951994/2010

Frequently Asked Questions

Can we arrange our own catering?

What are the available rental times?

Most clients book the space between 9:00 AM and 6:00 PM. However, we are happy to accommodate you by renting the space earlier or organizing an evening event ending at 11:00 PM.

What are the cancellation policies if I need to cancel the rental?

If the rental is canceled, these cancellation fees apply:

  • Cancellation 31 days or more before the agreed date: No cancellation fee.
  • Cancellation 15-30 days before the agreed date: Cancellation fee of 30% of the total rental price.
  • Cancellation 14-8 days before the agreed date: Cancellation fee of 50% of the total rental price.
  • Cancellation 7 days or less before the agreed date: Cancellation fee of 100% of the total rental price.

Check availability

We respond within 24 hours.
Call us now!